Focos (FC) - Bill Douglasen trilogia (Erresuma Batua, 1972, 1973, 1978) - | Tabakalera - Donostia / San Sebastián
icono-entradas.png  Sarrerak eta izen-emateak
Error fetching XML

Bill Douglasen trilogia (Erresuma Batua, 1972, 1973, 1978)

Zinearen historiak III. Santos Zunzunegui

 

17:00 Presentación a cargo de Santos Zunzunegui.

18:00

Trilogía Bill DouglasParte I: My Childhood, Bill Douglas, Reino Unido, 1972, 46'

Trilogía Bill DouglasParte II: My Ain Folk, Bill Douglas, Reino Unido, 1973, 55'

19:40 Descanso 10’

19:50

Trilogía Bill DouglasParte III: My Way Home, Bill Douglas, Reino Unido, 1978, 71'

Bill Douglasen My Childhood, My Ain Folk eta My Way Home film sarituak haurtzaroari buruz inoiz egin diren film sinesgarrienetakoak dira.

Narrazioa, neurri handi batean, autobiografikoa da, eta Jamie jarraitzen du (Stephen Archibalden konbentzimendu urratzaile batekin interpretatua), gerraosteko Eskoziako pobreziak suntsitutako meatze-herri batean hazten den bitartean. Inguru basati honetan, zailtasunak eta arbuioa jasaten ditu Jamiek, eta bere kabuz moldatzen ikasten du. Umetatik nerabeetara hazten ikusten dugu: haserre eta nahastuta, baina jostalari, sortzaile eta maitekor.

My Childhooden (1972), Jamie, zortzi urtekoa, bere amonarekin eta anaia zaharrenarekin bizi da 1945ean Eskoziako meatzaritza herri batean. Ama eroetxe batean du eta aita kanpoan, pobreziaren gabezien mende bizi da.

My Ain Folk (1973) filmean, Jamie bere aita-amamarekin eta osabarekin bizitzera bidali dute; isiltasunez eta gaitzespenez beteriko bizitza.

My Way Homek (1978) Jamieren azken garaipena islatzen du bere zirkunstantzien gainean; harrera-etxeetan eta etxerik gabeko pertsonentzako babesleku batean egonaldiak egin ondoren, RAFek errekrutatzen du eta bere lagun Robertekin erredentzio-adiskidetasun batean murgilduko da, bere nerabezaro zailetik irtetea ahalbidetzen diona bere anbizio artistikoa jazartzeko.

Jorratzen duen gaia batzuetan iluna izan arren, trilogia ikustea esperientzia deprimentea izatetik urrun dago. Hau poesia zinematografikoa da: Douglasek gaia bere oinarrietara murriztu zuen: elkarrizketa gutxienekoetan mantentzen da eta alorrak, hondakin piloak eta galtzada-harrizko kaleak monokromia ilun batean filmatzen dira. Hala ere, ustekabeko umore eta berotasun batekin, trilogiak gizatasun argia eta amaieran garaile izango den gazte batenganako maitasuna agertzen ditu.

Buletinera harpidetu!
Tabakalerari lotutako albiste eta berri guztiak jasoko dituzu zure helbide elektronikoan.