- VFX: Uncanny Valley, errealitatearen atalasea urratuz - David Portales | Tabakalera - Donostia / San Sebastián

VFX: Uncanny Valley, errealitatearen atalasea urratuz

Uncanny Valley izeneko efektu bitxia lehen aldiz Masahiro Mori robotika irakasleak aurkitu zuen 1970ean, roboten errealismo maila bat bezala definitzen da, non giza behatzailearengan erreakzio negatibo bat duen. CGIk aurrera egin ahala, efektuak bere bidea aurkitu du, Hollywoodeko film glamurosoenetatik hasi eta gure publizitate-kanpaina ezagunenetaraino.

Uncanny Valleyren fenomenoa funtsezko deliberazioa da artista kontzeptualen, 3D modelatzaileen, animatzaileen, produkzio diseinatzaileen eta VFXen espezialisten artean.

Ikusiko dugu nola VFXa hesia hausten ari den gai honen inguruan.

Guests

David Portales

Artista Digital 3D Senior eta Environment Technical Director